Bestellen lukt niet

Bestellen lukt niet

Bestellen via de webwinkel lukt niet, of u wilt liever geen gebruik maken van onze webwinkel, maar toch een product bij ons bestellen, dan kunt u uw bestelling plaatsen via klantenservice@degroeneluifel.nl. Na ontvangst van uw bestelling sturen wij u een factuur per e-mail, waarin wij u vriendelijk verzoeken het verschuldigde bedrag op onze bankrekening over te maken.

Vanuit Nederland worden de bestellingen, na ontvangst van de betaling en het op voorraad hebben van de bestelde artikelen, op de volgende werkdag (inclusief op zaterdag) bezorgd door PostNL!

Vanuit België worden de bestellingen, na ontvangst van de betaling en het op voorraad hebben van de bestelde artikelen, op alle werkdagen (maandag t/m vrijdag) bij de Belgische bpost aangeboden!

Vanuit overige landen worden de bestellingen, na ontvangst van de betaling en het op voorraad hebben van de bestelde artikelen, binnen 1 à 2 dagen aangeboden bij PostNL!

Vanaf € 75,- besteding, berekenen wij geen portokosten voor Nederland en België (tot een gewicht van 10kg)!

De Groene Luifel te Sluis.

< Terug naar de klantenservice pagina

Begin te typen en druk op Enter om te zoeken

Winkelwagen